From:
Date:
Thu, 2 Nov 2000 07:31:18 +0100
Jonathan Julius Dobkin wrote:

> Cellus ha scripte (re: le accento italian):

Es isto que on appella citation ex contexto! Lazio
es le club de
futbol de Roma ubi iste mi compatriota ha essite trainer/coach
(selige le parola desirabile!)

> Non, celle; Rick Lazio vole esser un senator, non un capitano.
> (...)

In Svedia on (ancora) non usa machinas de votar.
Cata partito es
representate per schedulas de voto (in le formato
A5 (como Panorama
in interlingua). Sur le schedula es imprimite le
nomine del partito
et le specie de election (communal - election de
gerentia local),
Consilio gubernamental pro le gubernia (simile al
gubernias in
Russia prerevolutionari, ma minor in territorio!)
et parlamentari.
Le schedulas ha differente colores. Sur le
schedula il ha le nomines
del candidatos pro le "circulos electoral" (areas
electoral foran
esserea un optime termino, in anglese on parla de
constituentia, ego
crede).

Le varie partitos ha nominate un multitude de
candidatos. Le elector
face un x in le quadrato ante le persona le qual
ille vole eliger.
On ha anque le derecto ascribir un nove nomine ma
il non es
permittite cancellar un nomine in le scheda per un
linea!) Le
candidatos es nominate intra le partitos.

Al intrar in le local de votation le votator
monstra su carta de
election. Es notate que ille existe in le lista de
electores. Va
detra un schermo, pone le schedas in copertas (que
ha un micre
apertura assi que on pote vider le color del
scheda electorar, assi
que on sape pro qual election le voto appertine.
Post iste procedura
detra le schermo quando on pote anque ascriber
nomines (v. supra) on
sorti del schermo et presenta le inveloppes
electorar al
functionarios qui controlla in le lista et pone le
inveloppes cata
in su arca (urna) electoral (in le forma de un
cassa de posta con un
micre apertura, sufficiente pro un inveloppe
electoral. Le
functionario pone le inveloppes sur le arcas,
recita: "Communal,
gubernamental, parlamentari" et le persona al
lista face le notas
necessari.

Post cata election le medios con gaudio reporta
quanto personas ha
ascribite "Anselmo le Anate" (Donald Duck),
Napoleon o altere
celebritates.

Le politicos parla multo in favor de "Electiones
personal" alque in
le typo de Grande Britannia, lo que a me
personalmente es multo
dubitose, ma isto un altere vice.

Vidite de mi horisonte il sembla que Clinton ha
essite multo successose como presidente, al minus
pro le pais in grande. Le medios non succede dar
le pictura del gente general. Amica mie qui ha
optime contactos forsan in le Statos Unite
appellava le presidente Klanton (appellante al
parola svedese klant = ineptulo). Ma com ego lo
comprende ille debe esser un phenomeno politic,
succedente retener le poter post un tanto
"devastante" colpo como cosa Lewinsky (?) lo que
in multe altere paises non mesm haberea essite un
cosa pro le jornales!

Ma del altere latere illes omnes es le figuras
"Clinton", "Bush" etc. On transmitteva un
intervista con Ralf Nader, le heroe de lucta pro
le consumentes, qui nominava Bush un ambulante
corporation (societate actionari pro le europeos, forsan)!

Ego pensa de Hillary Clinton. Il es tanto typic
que un "grande" politico va candidar in un parte
ubi le persona in question in principio ha nulle
connection. Assi il occurre in multe paises, non
minus ci in Svedia pro exemplo.

Cellus, civis observans res politicas Regni Sveciae.