From:
Jay Dobkin <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 4 Mar 2001 23:00:53 -0800
Io non crede que tu assumption es correcte. Io es un
homine vegetarian (e ha essite un vegetariano le major
parte de mi vita, post 1979 quando io habia 16 annos) e
approxime 50% de mi amicos plus car son vegetarianos.
Illos include e homines e feminas, in numeros plus o
minus equal. Isto es un bon cosa, perque vegetarianos
generalmente ama altere vegetarianos, e felicemente il
existe un homine vegetarian e heterosexual por cata
femina vegetarian e heterosexual--tote mi inamoratas
post le etate de 16 ha essite vegetarianos, includinte
mi preciosa amor Rosa.

Io considera tu commentos re le ALF (Animal Liberation
Fronte/Frente pro le Liberation de Animales) bizarre, e
io non es secur si illos era disingenuose. Si tu non
pensa que un numero significante de vegetarianos apoia
le ALF, il non ha un ration pro mentionar lo. E io, qui
admira le actiones del ALF (como un grande numero,
forsan le majoritate, de vegeterianos) necessita protestar su referentia a "terroristas." Illes non usa
violentia contra personas o altere creaturas vivente,
ma interferi con le tortura e abuso de viventes, e
quando il es possibile illes libera le victimas ab lor
persecutores. Es isto terrorismo?

Amicalmente (mesmo si non in acordo),
-Julio