From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 10 Nov 1998 23:09:59 -0500
Eheu, Allan!

Es que tu me poterea adjutar con un question
Fino-Interlinguan? :-)))

Io ha multissime studentes in mi classes de
lingua de prime anno que ha nomines finlandese...

cinque con "Aho", duo "Somero", un Ojala, un
Seppala, e Sikkila, Saari, e alteres etiam in le
club del NHS e le club de linguas... Honkala,
Kangas, etc.

E hodie io trovava que Saari ha un significato
como "le insula", es que le altere nomines ha
significatos etiam, o son solmente illos mer
nomines sin significato commun? Multe de mi
studentes non sape parlar finlandese, ma illos
pote comprender alcun parolas, illos me inseniava
alcun terminos que illos apprendeva a su casas,
ma io non poterea mentionar alcun de illos hic
al lista, io les petiva mantiner le conversation
pulchre e sin parolas offensive, ma illes poteva
dar me rapidemente le impression de que le
lingua finlandese ha multo colorose terminos
con variationes de senso... ma hic io terminara
ille filo de conversation e retorna nunc a mi
question... esque le nomines de mi studentes
ha un significato connegite con substantivos
commun? Io amarea poter informar a mi
studentes que le nomines son basate in
parolas actual e pro medio de isto haber
ration pro discuter un pauc del lingua belle
e international, pro medio del qual io te face
iste demanda.

Tunc finalmente... :-)))

Si tu me poterea adjutar io lo appreciarea
multissime, e forsan alteres al lista amarea
apprender alcun cosas in re ille belle lingua
del placias nordic, ubi le dies e le noctes son
longes e le capillos de alcun del habitantes son
plus radiante e plen de vita que le radios del sole.

Amicalissimemente,
Jay B.