From:
Gibrail caon <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 14 Nov 2007 17:34:20 -0300
--- Don G <[log in to unmask]> escreveu:

> Car Gibrail,

==Salute. Mi responsas yo dara post (==)

> Tu erra. Hitler e su partito numquam habeva un
> majoritate del votos. In facto, durante le ultime
> electiones libere in 1933, su partito ha perdite
> votos.

===Forsan. Yo debera recercar plus ad respecto.

> Hitler veniva al poter pro le decision del
> presidente
> conservative Hindenburg, qui le faceva cancellario.
>
> Su historia demonstra, si,que le democratia es
> vulnerabile al attaccos de anti-democratas.

===Et il es lo que eveni con Venezuela.

> Le caso de Chavez es altere: Ille ha essite eligite
> presidente.
>
> E le populo ha anque le derecto de cambiar le
> constitution de maniera que un presidente pote esser
> reelegite pro un termino ulterior.
>
> Salutes bolivarian,

===Lo interessante es que les quid ha protestate
contra Chávez in le stratas de Caracas ha ganiate
bollettas et mesmo personas quid se decalar contra
ille perde lor empleos. Infelicemente, car Don, noi
pote in iste momento vider un nove Cuba nascente hic
in America del Sud. Yo spera sincermente que Brasil
(mi pais) non sia affectate grandemente per iste
systema. Si isto te place, ad me certo no.

Salutes brasilian.
Gibrail

http://br.mail.yahoo.com/