From:
Wayne Brehaut <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 18 Sep 2004 20:46:55 -0600
At 01:20 AM 9/19/04 +0200, Lars Rosenmeier wrote:
>Salute
>
>Io har observate, que si io essaya responder a messages in Interlng, alicun
>vices mi responsa es inviate al liste (lo que es le resultato desirabile),
>ma altere vices le responsa es inviate al e-mail-adresse del persona, qui ha
>scribite le mail, al qual io responde.
>
>Per exemplo, si io responda a messages de Jay Dobkin e Giovanni Nappi, mi
>responsa va a lor adresses private.
>
>Pote alcuno explicar me proque isto eveni?

Salute Lars,

In le standard de SNMP un message pote haber un campo "Reply-To:" o
"X-reply-to:" o similar, e le addresse pote esser differente que illo in le
campo "Sender: " o equivalente.  Si tu inspecta le campo "Reply-to:" del
message que Jay Dobkin ha inviate justo nunc, tu videra que il habe
"To:" campo de tu message.

Technicamente,
Wayne