From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 16 Nov 2003 23:20:46 +0100
Car Tomaso,

Interlingua non permitte duple negationes. Illos es frequente in le linguas
romanic. Anque anglese ha los. - I ain't got nothing. Ma probabilemente non
in Queen's English. Ma nos non usa los in le linguas nordic. Nos interpreta
tales como in mathematica. Exemplo: non nunquam=sempre, non necuno=alcuno,
etc.

Janne