From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 4 Apr 2002 21:03:50 +0200
Car Martijn, car omnes,

Tu ha me espaventite! Io anque non trovava iste loco a prime vista  e anque
non al secunde. Ma io trovava le contento - un file que nos ha nominate
"Collocator" in Google cash. Nunc io ha copiate lo e attache lo hic.

Il es multo labor facite con iste file de Chris Burd e George Petrineanu. Io
ha anque participate un poco. Il es nostre intention a de novo laborar con
iste projecto Interterm (Terminologia de Informatica pro interlingua) ma nos
ha lo postponite pro cercar un melior solution del database. Nos vole ben
construer un sorta de modello con technica xml a facer un prototypo pro usar
in lexicographia e pro usage practic con crear dictionarios.

Si alcuno es interessate in le continuation del projecto, per favor,
contacta me e io vole ben tentar a coordinar effortios. Io reguarda iste
file como un proprietate de Chris e George e io recommenda un contacto con
illes ante usage.

Janne