From:
Georg Schmid <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 23 Mar 2004 11:35:50 +0100
Car Kjell

coinsidentemente io ha trovate alicun que, me sempla, pote ser illo que tu
ha mentionate qua "taxa de factor temporal". Il son due pensatores, Karl
Gustafson e Johan Hultman de svedia que han propagate le idea del
"Tidsfaktorekonomi" (Economia del factor de tempo). Vide
www.algonet.se/~johnnyfg/economy/tfe1.htm esque es isto illo?

salutes amical Georg