From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 17 Apr 2009 13:54:59 +0200
Gratias Allan,
pro tu longe recapitulation historic - non solmente re interlingua. Illo es
de interesse grande particularmente pro nos qui ha vivite durante iste
tempores e ha memorias del guerras de Finlandia.

Il es ver que interlingua require - non primarimente foros pro discussiones
interne - ma exposition externe per plure media. Il es le "marketing"
moderne que manca. Illo require personas competente e moneta. Le moneta nunc
accessibile es solmente quotas del membratos. Le parte dominante de iste
summa es spendite a PANORAMA - que es dirigite al membros e ha quasi nulle
effecto external. Isto es un grande dilemma.

Naturalmente il se anque tracta de competentia personal a organisar un
campania forte e extendite. Io opina que nos ha besonia de expertos anque
foras nostre UMI e associationes national. Ubi recrutar? Ubi trovar plus
moneta?

Janne

P.S. Il es nulle idea, Allan, a desirar Courier New 10 hic de manuscriptos a
inviar. Iste foro ha un fonte fixe e es multo obsolete typographicalmente e
totalmente. Debe esser terminate in mi opinion!

--
Jan Årmann
Generalsgatan 12 E, SE-903 36 Umeå