From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 15 Jul 2007 21:01:30 +0200
Car botanicos!

Si, in Svedia Tanacetum vulgare es multo commun in iste dies ma le flora
svedese sole appellar lo Chrysantemum vulgare (L) (renfana in svedese). Le
"L" significa que Carl von Linné lo ha describite. Vide plus re Linné in mi
description de iste persona in Wikipedia.
http://ia.wikipedia.org/wiki/Linn%C3%A9.
Regrettabilemente iste flor non es apte pro haber  a casa in vaso de flor
perque illo le plus sovente es plen de insectos.

Chrysantemum (Tanacetum) balsamita (L) es un altere flor que es cognoscite a
causa de su odor placente e illo es satis simile a C. vulgare ma illo ha
folios que non es lobulate e le illo flora plus
tarde in le estate, augusto-octobre.
Ambes flores consiste solmente de flores tubal e manca petalos blanc, dunque
tote le flor es jalne.

Le nomine espaniol HIERBA DE SANTA MARIA me recorda que un altere planta in
Svedia es appellate "Le herba del lecto del Virgine Sancta Maria" e illo es
le planta agradabilemente odorante  Galium verum (gulmåra in svedese) que
tamben es multo commun in iste dies in Svedia. Il es un sensation agradabile
camminar in un campo plen de iste flores quasi narcotisante. Alora le "corde
del estate" ha evenite.

Salutes botanic,
Erik Enfors
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG
Svedia
Tel: +46 (0)340-875 45
(Mobil: +46 (0)730  65 60 21)
Skype: untorrente
e-post: [log in to unmask]

Milliones de personas comprende interlingua immediatemente.
www.interlingua.com