From:
"R.P.S." <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 20 Oct 2001 12:35:35 +0200
(Cellus:)
> Il se tracta partialmente de un problema didactic. Le grande avantage de
> interlingua como illo es presentate officialmente, es un excellente medio
> didactic, viste que on lo pote usar como un utensile de comparation del
> vocabulario que nos debe apprender in le scholas,

Isto es lo que io voleva dicer quando io scribeva "o pro vider lo in un
altere maniera le interlingua non collateral es un bon maniera pro le
espanioles pro entrar al vocabulario international in su forma plus
international e recognoscer lo in altere linguas."

> e si il ha difficultates a
> certe personas apprender lo, on debe - secundo me - crear un pedagogia que
funge
> pro le alumnos.
>
> Cellus

Certe. Le culpa non es semper del alumnos...

Rodrigo