From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 29 Sep 2001 19:20:39 +0200
Luca Ghitti wrote:

> (...)
>
> In italiano il non ha le parolas "muslim" o "moslem", istos appare como
> parolas estranie al vocabulario italian, ma solmente "musulmano" o
> "mussulmano". Io non trova altere formas in mi vocabulario Garzanti. Isto
> non es un
> parola offensive al minus pro le italianos, ma forsan illo pote esser o
> apparer un poco vetule. Hodie nos usa o prefere "islamico".
> Si io indica "paese islamico / nation islamic, cultura islamica / cultura
> islamic,  etc. Si io vole indicar le
> [...]

Quanto al muslimes e mussulmanos io debe dar me! Il es interessante que io ha
sempre comprendite le termino mussulman como vetule, obsolete. Nos usava lo in
svedese antea. Nunc on nomina los _muslimes_!

Del altere latere io debe dar me. Il ha tres linguas de base que usa _mussulman_
/musulman_ assi que un error certo isto non pote esser.

Pro mi proprie parte io va usar le terminos _muslim_ (pro le individuo) e
_islam_ pro le religion, o mesmo _le islam_ como on usa le parola con articulo
in francese.

Quanto al _taliban_ io ha audite que alcun personas ci anque dice _taleban_. Le
plus sovente io ha nonobstante vidite le scriptura _talib_ studente: _taliban_
studentes (in scholas religiose).

Cellus