From:
Denis Dussart <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 15 Dec 2001 10:32:32 +0100
Ab Thomas Breinstrup:
> Le pagina del Panorama Electronic a http://start.at/interlingua presenta
> ora un serie de novas. Lege i.a.
> ..................Opera preferite in interlingua |
Io anque prefere Opera, e laboro con illo pro la realisation del (futur)
sito internet francese, proque primo Opera es totalmente compatibile con le
normas international, e secundo, offere possibilitates como aperir varie
sitos al mesmo tempore.
Ma io me demanda ... proque le proprio sito http://start.at/interlingua, in
le cual se lauda ita Opera non es correctamente visibile ab le navi(e?)gator
Opera 5.12, sub Windows, que io utilisa !!!
Manca ligamines.
In le misme ordine de ideas, io senalia que, cuando (de vice in vice) io ha
facite un "view source" sur varie sitos interlinguist, pro veder como ha
essite programmate, io ha vedite alcun lineas que me sembla scandalose
quando se sape que FrontPage es un instrumento al servicio de Microsoft, un
del plus aggressive entreprisas del mundo, que io considera incompatibile
con le - al minus pretendite - "neutralitate" de interlingua.
In http://castellina.org/interlingua/ e http://www.interlingua.no/ : <meta
name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
In http://www.interlingua.com/ : <meta name="GENERATOR" content="Microsoft
FrontPage 3.0">
In http://www.interlingua.nu/ : <meta name="GENERATOR" content="Microsoft
FrontPage 4.0">
Resta saper si neutralitate significa neutralitate o si significar bassar le
pantalon.
Certo, ille tema es un poco polemic.
Salutes,
Denis.