From:
Stanley Mulaik <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 11 Jun 2007 00:30:38 -0400
>Date:    Sun, 10 Jun 2007 21:47:49 +0200
>From:    Jerzy Gralak <[log in to unmask]>
>Subject: le ruuso, lingua frontal in Interlingua?
>
>Car Stanley,
>
>Io possede vostre message del 8 de m.cu - re lingua russe como
>lingual frontal de Interlingua.
>Io noh ha finite philologia russe, ma io esseva apprendate le russe
>durante alcun annos (schola fundmental, secendary e io nunquam audiva,
>que parolas russe es intrnational.
>Io anque quesstsionava mi filia affin qui ha finite le philologia
>russe confirmava mi attitude.
> [...]

Io ha respondite a un message parallel inviate directemente a me
per Jerzy, con un lista de parolas international in russo que io
ha selectionate a hazardo de un dictionario russe.

Io pensa que Jerzy pensa del parolas de pur slavo in russo.
Certo, istos non va junger se con altere variantes in le altere
linguas fontal de interlingua pro determinar un parola international.
Mais le russo ha multe parolas prendite del latino e francese, que
es international proque illos va junger se con altere variantes
del mesme senso in le altere linguas fontal.  Le methodo de
determinar le eligibilitate de un parola cerca pro le parolas
international in russo, german, anglese, francese, etc. Istos es
le parolas que occurre con le mesme senso e formas similar proque
illos ha commun ancestres.

Cordialmente,

Stan Mulaik