From:
Date:
Fri, 23 Aug 2002 10:04:58 +0200

> From: "Kjell Rehnstrom" <[log in to unmask]>

> optiones presente on
> pote exercer complete
> libertate in facer isto o
> illo... isto e aquello es
> un altere subjecto, claro.
>
> Vamos al Coollist amicos,
> Con reguardos amical,
> Jay B.

Si, vamos a la cool list con nostre cosas
linguistic. Le signalo "Vamos a la..." me face
in plus pensar del meraviliose tempore que il
face ci in Svedia. Il ha temperaturas super 25
C cata die, e malgrado que il ha alcun cumulos
hodie, le tempatura es delectante.

Si ego ha demonstrate un micritate de
presentia in le listas, isto depende del
situation meteoroligc. Ego inhala le estate in
plen pulmatas, ego lassa le sol jectar su
radios a mi corpore (tanto que on pote
discoperar sin esser appellate nudista e esser
inviate a un campo pro nudistas!). Le terra,
le petras del stratas se senti verso le
plantas del pedes, e on gaude de cata passo.
Foras es le tempore del hiberno con le
multitude de vestimento, le tempestas nival
que ulula verso le aures, le frigiditate que
mastica le partes del pelle que es exponite al
frigor!

Ma jam le sol se bassa e non plus visita mi
cocina del matino, illo face sempre plus basse
curculos super le horizonet (ego sape que es
le terra que se move circum le sol, ma nostre
sentimentos e sensos ancora non ha apprendite
isto!)

Le tenebras del noctes ha retornate, on debe
accinder le lampas al vespere. Le noctes ha de
novo devenite noctes e non ver vesperes que
transi impercipibilemente in matinos, albas!

Bacas nigre e myrtillos vitae idea orna le
silvas pro le interessatos, e il ha fungos de
varie species pro le expertos.

Le temperatura batte recordos post recordos, e
il es agradabile viver.

Kjell R