From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 13 Oct 1997 21:43:59 -0400
[log in to unmask] [log in to unmask]
 http://adam.cheshire.net/~jjbowks/home.html
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  Ola! meu amigo!

Benvenite un altere vice a Interlng. Como tu jam
ha apprendite Anne se vadeva del lista, illa
te implorava a te e a Frank a lassar la partir
del lista proque illa e Leland Yeager habeva un
discussion caliente re le linguistica e le basse
del opiniones pro e contra Whorf... mais illa se
ha disconnectite per su volition e poter e nunc
nos son sin nostre car Anne.

Si tu le invia un message forsan illa cambiara su
mente, forsan si... forsan... qui sape. Quando illa
partiva illa nos diceva privatemente que forsan
illa retornarea quando le cosas non son tanto caliente.

Illa mentionava que plorava a causa del discussion e
isto la fortiava a partir, proque illo esseva multo
emotional pro illa. Io crede que le impasse esseva
le accusationes de Anne in respecto a Whorf e de
le senior Yeager in respecto a Anne in defensa del
accusation de racismo de Whorf.

Nos altere que videva le procedimentos restava con
buccas aperte e con oculos largemente stupefacte.

Tunc le cosa...

Alsin in un novitate bon, nos pote benvenir a Kjell T.
qui ha inviate un bon message in interlingua multo
bon! E que io spera continuara a inviar messages de
Norvegia.

Mais un vice plus, io te dice benvenite Ensjo! Nunc
tu necessita illucidar nos super le NT, es que illo
es le Systema de Programmation del futuro?

:-)

CordialNTemente,

;-)

Jay B.

----------
> [...]
le
> forma de un avion. Le "corpore" del avion es le assi-nominate "Eixo
> Monumental" ("Axe Monumental"). Illo tene le Congresso, le "Palácio do
> Planalto" ("Palacio del Altiplano") (ubi travalia le Presidente), le
> Ministerios, le Superior Tribunal Federal, le Cathedral de Brasilia, le
> Turre del TV, le Memorial JK (Juscelino Kubischeck, qui ha essite le
> Presidente qui commandava le construction de Brasilia), etc.
>
> Le "alas" del avion tene le parte residential e commercial del citate.
Illo
> es dividite in "quadras" numerate de un forma logic. Le curso de Windows
NT
> [...]
> mundo. Su visita se limitava al Rio de Janeiro, e durava solmente un
> fin-de-septimana, ma illo ha essite subjecto constante in omne canales de
> TV.
>
> 3) Le festa del "Círio de Nossa Senhora de Nazaré"
> ("Cereo de Nostre Seniora de Nazareth")
> Iste es un del major manifestationes de fide catholic de Brasil. Illo es
un
> festa specificamente de Belém, ubi io reside, e succede sempre al secunde
> dominica de octobre. Toto gira in torno a un parve statua de Nostre
Seniora