From:
Emerson Zamprogno <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 5 Apr 2002 13:47:56 -0300
        Io pensa que on pote intender "camera" (ia) como
"chamber" (en) e "sala" (ia) como "room" (en), grosso
modo... obviemente il ha differentias de uso in cata
lingua...

 --- Jollino <[log in to unmask]> escreveu: > Venerd́,
aprile 5, 2002, alle 05:52 , Emerson

> 'quarto' (ia:
> room") e
> de
>
> In Italiano, nos usa "sala" pro le cameras "a usar",
> p.ex. "sala da
> pranzo" ('dining room'), ma illo pote anque esser
> "camera da pranzo",
> sed iste forma non es multo usate, al minus hic in
> Abruzzo :)
> In vice, le camera in le qual on non passa multo
> tempore es "camera":
> "camera da letto" (bedroom).
> Ma isto ovviamente es solo un prova mie pro
> generalisar le uso del duo
> [...]
(www.discussioni.org)

Yahoo! Empregos
O trabalho dos seus sonhos pode estar aqui. Cadastre-se hoje mesmo no Yahoo! Empregos e tenha acesso a milhares de vagas abertas!
http://br.empregos.yahoo.com/