INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 23 Jan 2011 12:41:53 +0200

---------------------------
Re: Escalation. Escalatores
Martijn Dekker 2011-01-20
Commentarios: Stan Mulaik
---------------------------

(Le fonte optimal: Courier new 10)

Estimate gentilhomines!

Martijn e Stan ha tractate le origine etymologic del
parola "escalation" e "escalator".

Iste cosa me interessa specialmente proque io
travaliava 11 annos con KONE Corporation (1½ annos in
Helvetia), lo que es le secunde plus grande (post Otis,
SUA) productor del mundo de ascendores, escalatores e
similar.
http://www.kone.com/corporate/en/Pages/default.aspx
http://www.kone.com/corporate/en/solutions/products/Pages/default.aspx

Durante mi tempore al corporation le escalatores era
producite a Chatoury, Francia. Le franceses a Chatoury
soleva appellar le finnos "le sauvages" (le salvages).

* * *

A proposito, in iste connexion pro me es interessante
etiam le parola latin
"escendere"
http://wiki.answers.com/Q/What_are_Latin_words_that_start_with_letter_%27e%27_and_end_with_letter_%27e%27
What are Latin words that start with letter 'e' and end with letter 'e'?
escendere, to ascend or climb up

Salutante

Allan Kiviaho