From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 26 Mar 2009 16:09:19 +0100
Car Josu, car totes,

Tu es correcte, Josu!

Il non plus es bon practica a criticar publicar le costose Panorama. Il es
un cosa pro le abonatos a decider.

Io vole participar in le projectos que tu (e io) e alteres ha create. Nos
debe usar le methodos que *nos* maestra. Si io e nos reguarda methodos que
alteres usa pro propagar interlingua como obsolete e ineffective il es OK.
Ma nos debe lasar los continuar como illes lo vole. Le realitate va les
judicar.

Janne

--
Jan Årmann