From:
Date:
Thu, 2 Nov 2000 11:20:11 +0100
Stan, gratias pro tu preciose disponibilitate.
Repetita iuvant.
Io lege que le supino, latino supinum in le significato de inerte,
inactive, es le forma nominal del verbo latin que exprime le scopo e le
destination de un action.
Io crede que nos in iste lista non debe repreponer le cruciada que on
faceva jam pro le supino.
Que Domine Deo nos sparnia!
Io pensa que nos facerea un belle cosa si nos continuerea con email
personal iste debacto. Al termino nos potera informar le lista re nostre
conclusion.
Il es ben evidente que pro me "forma nominal" non deberea corresponder al
"formas irregular del perfecte participios" como tu egregiemente nos explica.

Io face un cerca in AltaVista pro +latino+grammatica+supino any languages,
e le prime pagina que io trova es illo per Paolo Castellina con Interlingua:
http://www.cris.com/~Lugex/prima.htm
Quando iste pagina functiona, non sempre! nos pote lassar lo perder: Illo
es le origine de mi incomprension pro le uso del termino supino!

Oh! Ecce un belle pagina re le latino:
http://utenti.tripod.it/CyberLatinus/grambase/modi.htm
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Hic nos pote leger que le action exprimite per le verbo pote presentar se,
anque in latino, in varie modos, que on pote classificar in duo modos
fundamental.
Le secunde gruppo es illo del modos indefinite.
Illos es le modos que non contine in se mesme le indication del persona que
face le action del qual on parla; ma iste modos se limita a enunciar le
action que es esprimite per le verbo in un maniera generic, como dicer sin
facer indication del persona que compie le action. Iste modos es anque
cognoscite como formas nominal del verbos:

le infinito, infinite
le participio
le gerundio, gerund
le gerundivo, gerundive
le supino

Pro supino io lege: Nomen supinum = illo que se replica supra un voce
verbal finite, al scopo de assumer le valor specificate. Illo es un
substantivo verbal que es classificate in le IV declination latin, con un
flexion attive -UM pro le accusativo e un plexion passive -U pro le casos
dative e ablative.

Stan, io pensa que io retornar a visitar iste paginas que ha le initio al
pagina:

http://utenti.tripod.it/CyberLatinus/index.html

ma, per le momento, io non ha le possibilitate, le tempor e le voluntate de
approfundar iste themas.
Io volerea recordar mi latino, ma il me separa quasi 50 annos de quando io
lo debeva practicar a mi schola!
Assi io debe advertir que io non ha le capacitate de sustener un
disquisition re le supino con te Stan, ni con alcuno altere in iste lista.
Io scribe solmente que, ab initiar in le grammatica per Paolo Castellina, e
pro continuar con illo que nos scribe sovente in iste listas, io ha le
impression que plus personas possede certitudes que io non ha, nonostante
forsan io ha studiate iste themas.
Stan, io non vole haber ration. Io non ha ration!
Io simplemente non trova un concordantia inter le uso que on face del
termino supino e illo que pro mi grande ignorantia, deberea esser le
significato de supino.

Quando uno invetula ille se rende sempre plus conto de quanto es grande su
mancantia de securitate e cognoscentia.

Ma perque non restava io de dece-octo annos?

Mario qui se penti de haber volite crescer, ma qui ha sempre plus le
necessitate de restar hic, perque ille vide sempre plus un mondo de
meravilias.