From:
Date:
Wed, 1 Nov 2000 16:21:11 +0100
Nos vermente ha le mesme problemas ubicunque.

Anna, marita  de Mario - Io non saperea pro qui votar: Rossi, Verdi, Bianchi?
Mario - Io semplificarea le question.
Anna - In qual modo?
M - Quando tu nomina Rossi, Verdi, Bianchi tu face referentia a nomines de
un vetule conception de considerar le candidatos.
A - Illes democratic!
M - Justo, ma actualmente nos debe facer al maniera american e nos debe
intertanto votar LE candidato.
A - O ille democratic, o alteremente ille republican.
M - Tu vide que nos ha finite pro reducer le plethora del partitos politic
italian a solmente duo grande coalitiones, le democratic e le republican.
A - Assi io votera Bianchi pro votar le democraticos.
M - Quando tu facerea melio a votar pro le candidato republican!
A - Bon ille!
M - Ha tu un diverse possibilitate, hodie como hodie?
A - Iste serea le democratia de hodie?
M - Le tempore in le qual nos votava con un presentia de plus 90% pro un
partito que ganiava plus de 50% del consensos es definitivemente finite, tu
debe rende te conto de isto.
A - Belle resultato, isto al qual nos es pervenite.
M - E assi pare que "ille facie de monsignor" de X . . finira pro haber un
resultato negative a Nizza, proximemente.
A - Io sentiva del opposition que faceva le Lega Nord . . .
M - Iste vice io non pote esser altere que de accordo con le Lega Nord.
A - Anque io me demandava si illes non ha ration quando illes affirma que
le periculo es in illo que on vole contituer un Stato Federal de Europa . . .
M - . . . assi postea le Europa se allargara al Est . . .
A - sin dicer antea al cives europee, o melio al italianos . . .
M - que nostre governantes renunciarea a derectos soveran de Italia
A - pro concentar los in le Europa!
M - Un Europa que devenirea un sol centro de poter . . .
A - Le tecnica del democraticos qui, un vice nos clamava plus simplemente
communistas!
M - Ora se dice progressistas!
A - Communistas, progressistas o democratic, le sinistras deteni le poter
in UE . . .
M - E in USA e illes non voles perder lo
A - Illes scalia anathemas contra Haider, le austriaco.
M - Haider es un pretexto, le veritate es que illes time le resultato del
proxime electiones.
A - Le Lega Nord sustene que illes es statalistas.
M - Illo sustene anque de voler un Europa del nationes.
A - E non del statos central que se recomponerea in un super stato europee
pro mantener le centralitate del poter . . .
M - argomentationes del "progressistas" . . .
A - Oh, ma alora anque del papalistas . . .
M - . . . de tote illes qui ha le poter e vole simplemente mantener lo.
A - Que es un cive pro iste seniores?
M - Uno qui deve accontentar se de exprimer le derecto de voto!
A - Ah! Ma nos ha vivite le democratia del post guerra.
M - Como no? Con le grande capacitate de perder die postea die iste
conquesta que costava le guerra mundial.
A - Como se ha potite realisar isto?
M - Anque io me face iste demanda.
A - In realitate nos vive un degradar se del politica.
M - Io pensa que nos vive le politica del parte de un normal cive.
A - Uno qui ha contate sempre nihil!
M - Io ha iste convincimento e justo illo contrari.
A - Io non oblida que tu es Mario.