Date:
Mon, 14 Jun 2004 02:19:03 +0200
Antecedente: sr Bianchi es un italian de medie etate. Ille studiava le Anglese
desde le etate de deceun annos, antea in schola e postea in le travalio, quia
ille laborava semper pro corporation multinationale. Post assi tante annos,
ille pote leger un jornal o un libro in anglese moderne quasi sin dictionario.
Sr. Bianchi ama le Anglese.

Ma sovente sr. Bianchi debe parlar in Anglese, al telephono o facie-a-facie
(directemente). Ecce alcun situation typic:

1. Ille parla con un anglophone native qui ha un pronunciation insolite. Le
anglophone intende sin difficultate le Anglese de sr. Bianchi, al contrario
ille comprende un parola inter dece.

SOLUTION HONESTE: le anglophone va parlar Interlingua, e sr. Bianchi continua
parlar Anglese.

2. Sr. Bianchi debe negotiar alcun condition economic con plure individuos de
varie linguas romance. Ille debe justificar su position al fin de non accordar
un reduction excessive del precios, ma il es penose disputar in un lingua non
native.

SOLUTION HONESTE: sr Bianchi e le romancephones va parlar Interlingua.

3. In un reunion, sr. Bianchi e dece collegas de varie linguas romance va
parlar inter los. Un sol anglophone native participa al reunion. Si sr.
Bianchi esseva le sol romancephone in un reunion de anglophones native, pro
esser polite ille securmente parlerea Anglese.

SOLUTION HONESTE: totes va parlar Interlingua.

(ab le essayo: "Io habeva un sonio...", per robocap)