From:
Date:
Fri, 22 Dec 2000 00:59:57 +0100
Jorge Arzate scribeva:
>Ora que le multo necessarie e preciose glossario Espaniol-Interlingua esse in
linea. Io habe decidite comenciar le studio de iste belle lingua.
Congratulationes a Horacio Martinez de Argentina.
>Mi nomine esse Jorge Armando Arzate Capin, io vive in le Citate de Mexico
e io
studia computation. Io gusta le studio del linguas in mi tempore libre. Io
esse
multo interessate in interlingua pro que io crede que illo pote esser un
success in america latin.
>Io habe jam scribite un pagina de internet:
>http://www.geocities.com/kapinshinra/Interlingua/PagMexafvrdInterling.htm

Un belle pagina, Jorge, e io lo ha legite completemente gratias a Interlingua,
obviemente, perque io non cognosce le espaniol.
Forsan non insistera tu troppo super le themas del temite predominio del
anglese e de un inferioritate del Oriente in comparation al quantitate de
terminos proprie del tecnologia occidental? De accordo, io simplifica
troppo le
disquisitiones in tu pagina, totevia tu perveni a conclusiones que cata uno
pote facer per su conto, si isto es un necessitate.
Perque non parlar de Interlingua pro se mesme, sin necessitate de alcun
comparation?

Ciao

Mario Malaguti