From:
Greg Kondrak <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 15 Mar 1998 21:22:53 -0500
Kjell =?iso-8859-1?Q?Rehnstr=F6m?= wrote:

> Io ha pensate assi que in le curte prespectiva le uso de solo anglese
> sembla esser le optime solution al multilingualitate in le Union Europee.
> Le ration es que quasi cata pais ha evolvate un quadro de expertos qui sape
> le anglese sufficiente ben. Pro le lingua belle il ha interpretes,
> translatores e secretarios.
>
> Io ha ubique legite que le problema quando Svedia se jungeva al union non
> del toto era de trovar translatores de francese ma de trovar le expertos
> qui poteva scrutinar le correctitude del documentos. On secundo mi
> [...]

In le Union Europee, le situation hodie es que:

- anglese es jam un de (12?) linguas official del Union Europee

- anglese es jam un del duo linguas de labor del bureaucratia europee
  (le altero es francese)

- anglese es jam LE "lingua franca" del Europa (e non solmente del Europa)

Sed, in mi opinion:

- anglese nunquam va esser le sol lingua official del Union Europee

Greg