From:
Ingmar de Hollanda <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 26 Jun 2004 05:15:56 -0500
On Sat, 26 Jun 2004 10:02:57 +0200, Pawel Wimmer <[log in to unmask]> wrote:

> [...]

Mais Pawel, io non sape si iste expression es assi international, io
scribeva 'le foot' proque isto es como le franceses lo dice, e illes
era le subjecto hic
p.ex. in nederlandese se dice: voetballen, i.e *"footballar"
(A: *to football, G: *fussballen, F: *footballer, lo que es non existente)
e quasi nunquam *voetbal spelen = jocar football.
Anque NL: tennissen, handballen, volleyballen, basketballen, pingpongen etc,
totos con le nomine del sport usate como un verba

Alora, solo le hollandeses non vide le football como jocar, forsan isto es
exactemente proque nos vincera?!  <;~)