From:
salivanto <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 20 Jan 2004 14:49:12 -0000
DGasper:
> Gratulationes a Katarzyna Tempczyk pro su action
> exemplari de facer publicitate super interlingua
> pro le Die de Interlingua - le 15 de januario.

Si, vero.  Io non ancora askoltava le programma in toto,
sed le parte que io audeva es multo bon.

On pote ascolta le programma (usque venderdi) ci:

    www.radio.com.pl/polonia/eo/

Clicka "auskultu" (ascolta) e poi "sat" (sabbato).

> (In facto illa ha facite un "hijack" de un programma
> intendite originalmente pro dar novas super esperanto!)

De facto, io crede que isto non veremente describe le
situation.  Radio Polonia in Esperanto da novas *in*
Esperanto super cosas le qual es interessante pro le
ascoltatores.  Viste que Katarzyna parlava *in* Esperanto,
il es difficile dicer que isto es un "hijack".

Katarzyna (traduction de DGasper):
> "Le 15 de decembre le esperantistas de tote le mundo
> festa lo que es probabilemente lor festival le plus
> popular - le festa de Zamenhof.

Sed non oblida "ago-tago" in octobre, e "la semajno de
internacia amikeco" in februario.  Le "festa de Zamenhof"
es popular, secundo me, proque on ama festa in decembre
pro le Natal.  Ago-tago es similar a le Die de Interlingua,
il me pare.

A revider,
Tomaso