From:
Chris Burd <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 9 Jan 1998 04:46:06 -0800
Ove Hanebring ha scribite:

>Io ha scribite

Si io me remora correctemente, le grammatica de Gode e Blair etiam permitte
un tal construction. Un exemplo lore es similar a "Le sol brilla belle e
clar."

Io comprende le justification pro isto, plus o minus ex intuition, ma io ha
difficultate in exprimer lo. Le cosa es forsan le mesmo que in le exemplos
anglese "I feel bad" e "I feel badly", in le quales le prime phrase es
(surprendentemente) le plus correcte, durante que "bad" describe un
qualitate del parlator e non le maniera de sensar o sentir.

In ille caso, debe on dicer "tu scribe *bon* e clar"? Io serea liberal in
iste puncto: on *pote* ma non *debe* dicer lo. Ma alteres pote pensar
alteremente.

>Debe esser:
>que tu in general scribe multo ben e clarmente.

E isto es naturalmente anque in ordine, le situation anglese nonobstante.

>Nemo es pefecte :-)
>
>Ove

In plus:

Ensjo: Como tote alteres io desira tu recuperation rapidissime, ma non
hasta te a retornar al computator. Seder e reguarder le parve schermo
durante horas non es le melior prescription pro le resanitantes (pro facer
un quasi esperantismo).

Quanto a mosquitos, le situation hic al costa pacific in plus o minus in
controllo, ma in le interior le mosquitos es gigantesc e multo numerose. In
Columbia Britannic humanos es rarmente infecte per viros mosquitin, ma il
ha sempre le periculo de un exsanguination total a causa de un attacca in
massa. Le secunde parte de iste assertion non es totalmente ver, ma illos
es vermente grande.

Ancora in plus:

Io vide plure nove participientes. Benvenite a tote, especialmente Naddy
Weisgerber, que io memora ab le gruppo de Usenet alt.usage.usage, ubi ille
faceva sempre contributiones interessante e sovente amusante.

Chris Burd
Victoria, Columbia Britannic