From:
sigmund lofstedt <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 31 Mar 1997 12:27:26 +0200
Gratias, Paolo e Kjell,

pro vostre pensamentos del "sectos". Antea commentante, io vole dar a
vos
le sitos ubi le secto suicidal de California explica lor ideas
religiose:

<http://homepage.netspaceonline.com/~jonhall/heaven/index.html>

<http://homepage.netspaceonline.com/~jonhall/heaven/book/03.htm>

<http://homepage.netspaceonline.com/~jonhall/>

Mi immediate reaction es le de "nuts". Le idea fundamental pare ser que
Jesus, como le prime homine, ha essite "colligite a mano" pro su
"container",
lequel pro un o altere cosa pareva convenitente a un spirito del externe
space.
Forsan vos face un altere interpretation?

Como ha illes (Applewhite e su mulier (ridente nunc!)) arrivate a iste
pretention a reinterpretation? Ecce un del numerose nove theorias
pseudoreligiose basate a un ipse-proclamate revelation, qual le historia
provide exemplos decetres al dozena.

Illo me duce al Svedese Emanuel
Swedenborg, que publicava su sonios multo bizarre, lo quales nonobstante
formava un bastante parte del fundamento de un secto, le
Swedenborgianismo
(Ecclesia Nove o Le Nove Jerusalem in London 1788, Swedenborg Society
1812).

Le sonios de Swedenborg contineva multe referentias a cosas cosmologic,
que
immisceva con platonismo nove, kabbalismo, correspondentologia,
maritages
celestial, le linea filosofico de Cambridge e altere influentias in
ideas
multo bizarre, confinande con maladia psychiatric. Personalmente ille es
characterisate como multo agradible e in apparentia san.

Originalmente io opinava mi difficultate, non primariemente a comprender
personas como Applewhite e Swedenborg, sed a comprehender illes qui
deveni
lor discipulos! Que contine le parolas "Secto suicidal"?

Re "sect" io opina que le distinction inter ecclesias formate quando se
distaccante del ecclesia materne e altere sectos es un cosa de
conjectura.

Le prime secto aquel io sape es appellate "le essenes", vivente
simultaneemente
con Jesus in un monasterio presso del Mar Morte. Illes ha celate rolos
de
pergamena famose, lo quales io ha vidite in Nove York dos annos a retro.
Ille secto formava un branca tertie in le religiose vita judee, post le
farisees e le sadducees.

Io non osa dar un opinion altere que alqun vices illo ha un connotation
derogatori, ma lontan de sempre!

Io apprecia multo Paolos discurso super iste subjecto!

Amicalmente,

Sigmund.