From:
salivanto <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 21 Jan 2004 16:06:49 -0000
Il anque a me mulissimo le historietta designate in le
sitto "vola-pug" (culo/posterior del voler).  Io non
es certe si io ben comprende le message - o esque le
sol proposito es esser absurde?

Maxime interessante es:
> - Oh, amicos! Non age stupidemente, non me lassa sol!
>   Nos debe unir nos contra le inimico!

Quid isto vole dicer?  Esque on poteva vencer le roboto
con le "stella verde de cinque punctas a laser"?  Certo
non con le bibliothecas de Esperanto, Volapük, Ido,
Interlingua e Occidental reunite.  (O forsan si?)

Io nota que on non traduceva le parolas anglese e klingon.
Esque isto significa que omnes comprende iste linguas,
o esque isto significa que omnes non debe comprender los?

A proposito, le lingua klingonese in le historietta es,
il me pare, klingonese in veritate.

Ecce un traduction:

> - Qapla'!

Salve/Hallo (literalmente: successo!)

> - bIjatlHa' chugh daHoH

On debe scriber "bIjatlhHa'chugh qaHoH!"

- Si tu menti (o forsan 'parla') de novo, io va occider te.

> bIjeghbe'chugh vaj bIHegh

Livra (face un rendition) o mori!

> - bIbech!!

Io non sape.  Qui sape?  Non io.  Esque vos pensa que
io veremente comprende klingonese?

> - nuqDaq 'oH Qe' QaQ'e'?

Beam me aboard!
In interlingua, io non sape.  Forsan "accende le teleportador"?

A revider,
Tomaso
P.S. e proque "BIO-" in "Biozam"?