From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 27 Jul 2002 08:03:02 +0200
Assi Cristian e Alberto ha facite lor experientias reguardo al esperantistas
e al franceses qui comprenderea Interlingua melio de quanto illes vole
admitter.
Illo que io non comprende es le senso de scriber reguardo a Interlingua
messages in Interlingua in listas que ha un publico preparate a altere
themas.
Mesmo iste lista Interlng, si non tracta de iste questiones, o de themas de
grammatica, resulta un limitate exemplo de exercitio del lingua in le plus
diverse themas.
Un altere qualitate de exemplos es: non facer isto! face illo! tu me
offende! io me offende! e altere amenitates de iste sorta.

Le tempore pluviose me influentia, iste matino!

Mario

>From: Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
>To: [log in to unmask]
>Subject: Re: FenetreEurope - le franceses comprende BEN interlingua
>Date: Fri, 26 Jul 2002 21:20:39 +0200

>Si; alicuno amava parlar super interlingua sin cognoscer lo, ma solmente
>pro denigrar.

>Si, iste ha essite mesmo mi impression.

>Si, io participava a ille formu con le sperantia de interessar alicuno a
>interlingua, o solmente pro facer cognoscer lo. Totevia io crede que le
>longe (e inutile) debattos con le esperantistas ha enoiate totes, con le
> [...]

Mario Malaguti

Piazza della Vittoria, 16
31100 - Treviso (Italia)
http://www.mariomalaguti.it
mailto:[log in to unmask]

Specisci e ricevi le tue email Hotmail dal tuo cellulare con:
http://mobile.msn.it