INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Piet Cleij <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 8 Jul 2003 08:06:23 +0200
Car amicos,

In le seculo passate io ha collaborate con Harleigh Kyson pro le
publication de su traduction in interlingua de "Le Parve Prince", le obra
celebre de Saint-Exupery. Io comenciava alora a rediger le traduction de
Harleigh e io publicava alcun capitulos in plure numeros de "Voce de
Interlingua". Interim io essayava plure vices de contactar le Editor del
original in Paris. Regrettabilemente mi tentativas restava sin successo: le
editor non respondeva a mi litteras. Alora, finalmente, io renunciava al
publication.

Postea, alte alcun annos, Alix Potet succedeva a contactar le editor in
Paris. Alora il se monstrava que le investimento del moneta necessari pro
le publication esseva troppo alte e de novo io esseva obligate a renunciar
al publication.

Salutes amical de
Piet Cleij