From:
Carlos Alberto <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 26 Jun 2007 07:19:10 -0300
Car amico e compatriota Josu Lavin,

 > Tu ha potito discargar lo sin difficultate?

Si, Josu. Ora io lo habe in mi computator, ab le "a" usque a "zymurgia" in
un sol columna. Multo plus practic.

 Io jam habeva facite antea un longe Vocabulario International que tu pote
> vider in:
>
> http://ia.wiktionary.org/wiki/Vocabulario_International

Io ha justo ora vidite lo e addite lo a mi lista de favorites. Le base de
Synonymos es un obra indispensabile a quicunque desira scriber in
Interlingua.

Ancora un vice, multe gratias!

Carlos Alberto