From:
Kjell Tore Nilssen <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 3 Jan 1998 18:19:47 +0100
Stan, anque ci in Norvegia multe gente (le majoritate homines) ha armas a
casa. Multe de iste homines es militares qui debe retener armas de rationes
militar, ma le grande majoritate de armas es non-militares pro chassa o
protection etc. Le derecto de haber armas pro cata person ben que ille es
civil es anque un tradition politic in Norvegia. Ma ben que nos dunque ha
un grande cantitate de armas legales e (anque multissime) armas illegales
nos ci non ha multe accidentes o homicidios pro parte del armas. Io crede
le ration pro iste es primeramente que le grande majoritate de homines in
Norvegia debe facer un servicio militar e durante iste servicio illes
apprende e usar e respectar le armas.
Esque illes es ver que vos in SUA ha plure dece de milles homicidios armate
cata anno?

Sinceremente: [log in to unmask]