From:
Kjell Tore Nilssen <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 21 Oct 1997 16:15:40 +0100
Interlingua e le Union Europee

Le interrete va sin dubita habite un grande importantia pro interlingua. A
causa de interrete le lingua es accessibile pro deces de milliones,
specialmente in le paises developpate. In le interrete multes obras
original o traducite tamben sera accessibile pro le lectores. Ma si un
meravilia non occurre e milliones de gente commencia de apprender e usar
interlingua io crede que nostre via sera longe e dur.
Proque sempre un parla con gente re interlingua illes (quasi) sempre dice
"Ma, a qui iste interlingua serve? Que pote on utilisar interlingua a?" E
pro le momento on pote dicer que illo non es facile responder convincate de
iste question.
Ma toto sera differente si interlingua habeva obtenite un position
official, p.ex. in le Union Europee. Si on pote convincer le autoritates
que un ver lingua international como interlingua serea multo utile e pro
communtication international e pro reducer le costos enorme del traduction
in EU. Iste non es facile, ma io crede que on pote comenciar con un sorte
de projecto del essayo pro un organisation o un parte del EU, pro monstrar
que interlingua ha omne avantages practic que nos opina que ama iste
lingua.
Ma ille es toto necessario de monstrar a transverso de un projecto reel que
interlingua functiona e que illo es profitabile pro EU de usar lo. Io
tamben crede que UMI, o organisationes sub illo, deve propsar e organisar
iste.
Que pensa altere?

Sinceremente, kjellt