From:
Emerson S Costa <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 20 Jul 2000 10:01:40 -0300
Holla!

Mi sposa Rosana ha comprate recentemente le disco "Memórias, Crônicas e
Declarações de Amor" ("Memorias, Chronicas e Declarationes de Amor"), del
cantante brasilian Marisa Monte (http://www.marisamonte.com.br/). Su prime musica es "Amor I love you", que nos ha placite multo e que
ora, consequentemente, pro non perder le habito, io traduce a vos. :^)

In le sito web de Marisa le musica non sona completemente: manca le
refrain e le citation del libro "O primo Basílio". Ma io ha trovate un MP3
del musica in le internet, que ha 3.003Kb de grandor. Ma, malgrado le
grandor, io consilia que vos lo discarga (download):

http://www.galeravirtual.matrix.com.br/(www.galeravirtual.com.br)marisamonte-amoriloveyou.mp3

Audi e gaude! :^)

~~~

AMOR I LOVE YOU               AMOR I LOVE YOU
(Carlinhos Brown/             (Trad.: Ensjo)
 Marisa Monte)

Deixa eu dizer que te amo,    Lassa me dicer que io te ama,
Deixa eu pensar em você.      Lassa me pensar a te.
Isso me acalma,               Illo me calma,
Me acolhe a alma,             Me alberga le anima,
Isso me ajuda a viver.        Illo me adjuta a viver.

Hoje contei pras paredes      Hodie io ha contate al parietes
Coisas do meu coração.        Cosas de mi corde.
Passeei no tempo,             Io me ha promenate per le tempore,
Caminhei nas horas,           Io ha camminate per le horas,
Mais do que passo a paixão.   Plus que io passa le passion.

É um espelho sem razão.       Es un speculo sin ration.
Quer amor, fique aqui.        (Si) tu vole amor, resta aqui.

Deixa eu dizer que te amo,    Lassa me dicer que io te ama,
Deixa eu gostar de você.      Lassa me appreciar te.
(...)                         (...)

Meu peito agora dispara,      Mi pectore ora se precipita,
Vivo em constante alegria:    Io vive in constante allegria:
É o amor quem está aqui.      Es le amor qui es aqui.

Amor I love you               Amor I love you
Amor I love you               Amor I love you
Amor I love you               Amor I love you
Amor I love you               Amor I love you

"(...) Tinha suspirado,       "(...) Illa habeva suspirate,
tinha beijado o papel         habeva basiate le papiro
devotamente! Era a primeira   devotemente! Era le prime
vez que lhe escreviam         vice que uno scribeva a illa
aquelas sentimentalidades,    aquelle sentimentalitates,
e o seu orgulho dilatava-se   e su orgolio se dilatava
ao calor amoroso que saía     al calor amorose que exiva
delas, como um corpo          de illos, como un corpore
ressequido que se estira      exsiccate que se extende
num banho tépido; sentia      in un banio tepide; illa sentiva
um acréscimo de estima por    un accrescimento de estima verso
si mesma, e parecia-lhe       se mesme, e a illa pareva
que entrava enfim numa        que illa entrava finalmente in un
existência superiormente      existentia superiormente
interessante, onde cada hora  interessante, ubi cata hora
tinha o seu encanto           habeva su incantamento
diferente, cada passo         differente, cata passo
conduzia a um êxtase, e a     conduceva a un ecstase, e le
alma se cobria de um luxo     anima se coperiva de un luxo
radioso de sensações!"        radiose de sensationes!"
("O primo Basílio",           ("Le cosino Basílio",
 de Eça de Queiroz - 1878)    de Eça de Queiroz - 1878)

Interlingua-English Dictionary:
http://www.interlingua.com/