From:
Paul Gideon Dann <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 7 Mar 2014 14:00:47 +0000
On Friday 28 Feb 2014 09:02:17 Ruud Harmsen wrote:
> 21:26 27-2-2014, Kjell Rehnström:
>
> Si, ma sin publicar, pro proprie uso, in un parve gruppo.

> Discutar es permitite. Publicar non. Il ha altere listas de
> discussion (http://rudhar.com/lingtics/intrlnga.htm#Discussion),
> de que le archivos es solmente visibile al personas inscribite.
> Forsan mitter un traduction illac non es publicar?

Io crede que tu ha ration, Ruud. Le lege de copyright es ora multo ancian, e in iste epocha
del internet, il me sembla idiotic que il es sempre si difficile facer cosas qui sembla natural,
a causa del lege de copyright.

Un multo bon discurso super iste subjecto (in anglese):

http://www.ted.com/talks/larry_lessig_says_the_law_is_strangling_creativity

E on vide que alcun companias comencia a comprender que illos debe pensar
differentemente:

http://news.cnet.com/8301-1023_3-57619973-93/getty-images-makes-much-of-its-photo-portfolio-free-to-use

Paul