Date:
Thu, 29 May 2003 11:34:29 +0200
Daniele Nicolucci (Jollino) wrote:

> Totevia "si sta compilando" es un forma reflexive, ma "is being
> compiled" es un forma passive.
> Illos non es exactemente le mesme cosa.

Io sape que es le mesme cosa Jollino ma io dice que es un traducion
aceptabile pro italiano,
isto esseva pro exemplificar que in italiano le verbo pote subinde haber
le mesmo significate
sed isto non es asi in anglese. Vero?
Anque 'io sta studiante' sembla una expresion plus deturpata respecto a
'io sta studiando' ma io le pote aceptar
in vice del gerundio.