From:
"R.P.S." <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 22 Oct 2001 15:43:40 +0200
(Mario:)
> Le scriber a mano es un altere manifestation de diverse statos que io
> passava. Si tu habera le fortuna de conservar exemplos de tu modo de
> scriber, tu trovara in le annos multe occasion de reflecter.

Io videva alicun cosas scripte per me alcun annos ante ora e le cosa plus
importante que io videva es que mi litteras era major antea e que illos
pareva facte per... un parve infante ;-)

> A iste puncto in iste lista nos es in tres timide. Tu, io e un altere qui
se
> ha declarate de iste qualitate.
> Io es un ex timide.
> Pro me esser timide significava haber le exigentia de reflecter, de
ascoltar
> te mesme, de tender a tu melior possibilitates.

Pro me esser timide significa pensar tro super cosas a que on non debeva
pensar tanto, perder opportunitates e tender a mi pejor possibilitates :-)

>Totevia uno qui es timide non es absolutemente uno qui es
> prudente, si non con se mesme.

Le timide non es uno qui es prudente, ma uno qui es incapace de facer/dicer
un cosa que ille vole/debe.

> Tu me manifesta qualitates!
>
> Mario

Gratias