From:
Date:
Mon, 17 May 2004 18:58:22 +0200
2004-05-17 kl. 18.49 skrev jasef harb:

> Io non vide de que on debe jubilarse in le nomination de Basco,
> gallego ou catalano como linguas in le UE illo non servi a nihil.
>
> Si le castillian le lingua plus importante de espania non habe un loco
> importante in le UE et mesme le Francese que es forsan le secunda
> lingua ( et un de tres linguas de laboro) plus importante de europa
> non habe un peso considerabile fronte al angles que scopa in le
> momento omnes le linguas.

Le varie linguas ha multo differente significantia. Il esserea pro
exemplo intgeressante saper qui besonia le maltese. Ego non
particularmente pensa del leges etc. que certo debe esser in maltese
pro funger in Malta ma le besonio de maltese in le EU mesme es certo
multo limitate, viste que le politicos e functionarios certo lege e
comprende le anglese excellentemente.

Kjell R