Date:
Tue, 13 Nov 2007 11:55:41 -0800
Car Gibrail,

Io non comprende como Hugo Chavez, un persona eligite
democraticamente in electiones libere e qui continua a
gauder le sympathia del plus grande parte del
population de Venezuela (secundo le sondages de
opinion), pote esser describite como un "dictator
caudillista".

Non es isto un attacco contra un governamento
democratic?

Con mi optime salutes contrarian, i.e. autumnal,

Donald

--- Gibrail caon <[log in to unmask]>
scribeva:

> eliger
>
> Salute,amico Rodrigo! Como sta?
>
> Yo compehende et ha studiate in schola que Espania
> ha
> affrontate un dictatura per ille tempore, Brasil
> etiam
> habeva un que durava circa 20 annos. Ma yo pensa
> que,
> como noi vive in nove tempores,nulle chef de Stato
> ha
> derectos de attacar governamentos democratic
> actualmente, multo minus vente ab un dictator
> caudillista qua Hugo Chávez. Yo pensa que Statos
> [...]

Get easy, one-click access to your favorites.
Make Yahoo! your homepage.
http://www.yahoo.com/r/hs