INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Tue, 11 Jun 2002 08:20:46 +0200
Miguel Oliveira wrote:

> Sou português e fascina-me utilização de uma Língua Auxiliar, apesar de
> ainda não dominar nenhuma. A Interlíngua parece-me, como latino, muito fácil
> de compreender. Em relação às diferenças entre o Português falado em
> Portugal e o falado no Brasil, devo dizer que não se reduzem ao modo de
> pronunciar as palavras: existem bastantes formas gramaticais diferentes,
> principalmente em termos de preposições. O modo de construir as frases
> também não é mesmo, além de existirem muitas palavras que são próprias de
> cada um dos dois países. Vivi no Brasil durante 8 meses e tive alguma
> [...]

Il esserea naturalmente un miraculo si le parlatores in Portugal e Brasil
habeva identic lingua, si on considera le facto que mesmo in Svedia il existe
plure manieras de parlar que pote esser difficile a comprender, malgrado le
quasi cent procentos de alphabetisation e le forte impacto de radio e
television in le pais.

Ego ipse ha nunquam studiate le portugese, ego ha non vidite un grammatica del
lingua, ma le forma scripte ego comprende sin dictionarios, per le adjuta del
contexto. Isto depende de mi cognoscentia scholar del francese e mi liberemente
acquirite espaniol (passive) e interlingua (active).

Naturalmente isto es le prime passo primitive de comprension. Pro leger
litteratura on debe haber un cognoscentia del realia del pais, su hostoria e
ante toto cognoscentia del lingua colloquial. Isto es un totalmente altere
cosa.

Essente in Tchekia ego parlava polonese e comprendeva le responsas quando on
los habeva repetite 5 vices! Isto sembla un analogia a tu experientias in
Brasil.

Kjell R