From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 28 Mar 2002 08:43:27 +0100
Allan Kiviaho wrote:

> (...)

> Io non sape ulle altere lingua europee que anglese ubi
> le "R" in spaRtacus esserea perdite o mesmo debile.

In mi maniera de parlar le svedese le r se assimila a t in le variante
de t que on audi in hindi o sinhala (prende le singhalese parola pro
taxi, que es t.axi con un t alveolar/postdental con le mesme loco de
articulation como anglese sh). Ma in le vocabulo _interlingua_ io non
pronuncia le r, si io parla rapidemente, assi quei il sono como
inte-lingua, (non-lingua!) :-)

Il es ben clar que anglese ha su debilitates pro nos non-anglophonos, ma
nonobstante illo _es_ le lingua international. Quando le CEO de Sonera
es intervjuate in le radio svedese ille parla le anglese. In mi familia,
quando io parla con mi filios affin, io debe usar le anglese. In facto
le anglese es le sol lingua usabile pro le juvene generationes in mi
familia que ha ramificationes in Hollanda, Polonia et Kroatia!

E nos pote dicer, proque pote io non venir con interlingua? Monstrar un
parve lista de 1000 parolas in formato A5? Troppo de theoria etc. Ma le
anglese functiona benissimo, e mesmo personas qui faceva le instructores
plorar, tirar su capilios de desperation usa le anglese multo ben, si
non como un nativo, ma le lingua es communicative. Nos non pote
rivalisar con isto! Isto es le veritate...

Cellus P