From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 7 Apr 2002 03:01:56 +0200
Le 5 Apr 2002 13:15:13 -0500, Julio Dobkin scribeva:
>Nonobstante su amor pro nostre cattos, Tolstoy e Kali, mi in[-n]amorata
>Ely Rosa ha un crescente problema de asthma, e nos non pote plus vive[+r]
>con iste animales amabile. Deman Tolstoy va [-a] viagiar a su nove casa,
>con un [mulier->femina] qu[e->i] travalia con un amica nostre. Ma le
>altere catto,
>Kali, necessita alsi un nove domicilio. Illa es in iste momento con un
>amico, ma ille non pote tener la post deman.

(Io spera que tu apprecia le suggestiones linguistic in le citato supra.)

>Ha il un interlinguista qui vole viver con iste catto? Illa es multe
>dulce e amabile! Io non ha multe tempore ora (io es in mi travalio)
>ma io scribera un plus complete description plus tarde. Io debe
>explicar que illa es un interlinguista tan dedicate que illa nunquam
>parla in anglese...

Julio, mi sincer sympathias pro le partito de vostre cattos.
Personalmente io me identifica multo con cattos e io ama lor
character e lor independentia e individualitate.

Mi amate Marie de Svedia e io vole adoptar un o plus cattos in le
futuro, quando nos ha potite comenciar nostre proprie domicilio ci in
Nederland plus tarde durante iste anno. Infortunatemente illa es
allergic al cattos, mais non gravemente, e illa non intende lassar le
allergia impedir la de tener cattos.

Totevia, al momento nos non es ancora in iste position, e in ultra,
adoptar un catto de un altere pais pare un pauco impractic...

Io spera que le catta remanente trovara tosto un bon domo nove.

- Martijn

P.S. Quando il se refere a un catto con "illa", non deberea on parlar
de un catta?