From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Thu, 27 Mar 1997 19:08:37 +0100
Jay Bowks wrote:

> io

Jan Armann - le 'A' con un parve circulo (in HTML &Aring;rmann)

Io usa solmente Interlingua

> gusta

Mi lingua materne, svedese, es usate de approx. 12 milliones homines
(Svedia e Finland) e es comprendite per forsan 6 milliones ulterior
(Norvegia, Danmark). Io ha laborate intensivemente pro apprender
anglese, germano e un poco francese pro. Interlingua ha me date accesso
a le linguas romance e anque date me un cognoscentia del etymologia del
linguas europee. Io crede que personas de "parve linguas" son motivate e
obligate apprender linguas estranier.

Io ha provate studiar un poco esperanto ma io trovava iste lingua troppo
schematic e fede e sin beltate. Anque le litteras special usate son
disgustose e impractical.

Io ha ante mi studios basic studiate foresteria in Stockholm
Universitate. Un grande parte del litteratura esseva in linguas
estranier. In mi profession como ingeniero forestal io ha laborate in
Svedia ma anque in altere paises como consiliero empleate per le
Nationes Unite. In mi labor in Svedia io habeva visitatores forestal de
plure partes del mundo. Alcun vices io poteva conversar con visitatores,
de paises romancephono como Colombia e Italia, in interlingua proque
illes non parlava bon anglese. Iste experientias incoragiava me a
meliorar mi interlingua. Io participava in le Incontro in Praga 1996 e
iste evenimento faceva me un enthusiasto!

> includer

"OMNIA MEA MECUM PORTO" ma io sovente include "ma a vices io lassa alcun
cosas apud mi sposa."

Il me gaude que plure nove personas ha se jungite in nostre movimento e
INTERLNG. Io spera que plure de illes va participar in Strasbourg.

Jan
--
Jan Armann
Fagelstigen 21; S-904 21 UMEA, Sverige (Sweden)