From:
Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 28 May 1999 13:06:32 +0200
> Subject: Re: Novitas del sito "Interlingua in Russia e le mundo"
>
> Pawel Wimmer scribeva:

> Io non sape justo qual fonte habeva Yuri mo io usava libros del UMI
> sequente:
> 1) Ingvar Stenstrom "Interlingua. Instrumento moderne... Textos" 1987
> 2) Ingvar Stenstrom "Interlingua. Instrumento moderne... Suplimento
>     pro russophonos adaptade per Jurij Cherednikov" 1993
>
> Naturalmente formo electronic del manual polonese in Internet sur
> adresse specificate de vos io ha vidite jam e illo place me (o a me?)
>
> Sergei Nossov,

Sergei, tu non solo lo ha vidite, ma anque litteralmente copiate, con omne
elementos technic. Io non protesta nam le communitate de Interlingua dedica
su tempore e labora con le scopo de propagar nostre lingua (io anque utilisa
le textos de altere personas, specialmente le excellente manual de prof.
Stenström). Ma tu ha scribite "designo e  programmar de..." que non es le
veritate. Naturalmente tu pote utilisar le structura e solutiones technic de
mi sito - il me gaude que illo es apte por te.
Ad "traduction del traduction": io voleva dicer que seniores Zimmermann e
Liebig faceva le traduction german del original svedese,  J. Malachowski
faceva le edition polonese del traduction german, io construeva le sito
polonese e tu - le sito russe. Un sequentia. :-)

con salutes amical
Pawel