From:
"R.P.S." <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 26 Mar 2001 16:00:12 +0200
> Un bonbon a bastonetto es "piruleta" in Espania, "chupeton" in
> Argentina e "chicharo" in Cuba.

>Le correcte hic es dicer "chupetin"

E si tu dice "chupetón" in Espania tu te refere al mesme cosa que on scribe
como "chupón" a http://www.geocities.com/zurdarox/espana.html: "marca al
collo o in un altere parte del corpore que veni ab un basio passionate".

>Per curiose circunstantias le parola peninsular pro coito es "joder". Ma
pro nos illo >significa solmente "enoiar".

E illo ha ille mesme senso in Espania, mais como parola... "vulgar", non
appropriate pro alicun contextos...

Rodrigo

[log in to unmask] (MSN Messenger)
ICQ: 106542636