From:
Date:
Sun, 25 Mar 2001 08:55:42 +0200
Piet Cleij wrote:

> Kjell scribe que pro ille un "absolutista es un persona qui non fuma, non
> bibe". Ma lo que importa es naturalmente le senso de iste SUBSTANTIVO in le
> IED, ubi on lo trova al pagina 2.

Isto non es un problema quando on ha un texto e
per consequente etiam
contexto. Proprie experientia me ha inseniate que
listas de vucabulos pote
esser exelente, ma non sempre insenia del ver
signification. Le risco usar un
vocabulario anglese pro anglese es sufficiente
clar, si on pensa del parolas:
eventual
argumento
actual
etc.

De novo, ego plenmente comprende le extra labor de
trovar le definitiones. Ma
sin tales nos, amatores, sede e inventa le rota
apud nostre scriptorios.
Subito nos ha rotas pro un total traino!

Cellus