From:
Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 9 Aug 2001 21:00:00 +0200
On Wed, Aug 08, 2001 at 08:33:42AM +0200, Mario Malaguti wrote:
> Io va probar deberea significar, pro me, le presente io proba, nonne?

No, illo es futur, como "I'm going to try it" in anglese.

> Ora que io ha facite le parte del impreparate, tu per favor, proba a
> describer illo que "io" debe facer pro devenir del compania.

Tu te debe munir del programma mIRC (io crede que le sito es
www.mirc.com, ma illo es un programma multo commun, que tu poterea etiam
discargar de http://volftp.mondadori.com, si tu ama le sitos italian).
Io non pote tamen adjutar te ultra, postque io usa Linux e io non
remomora le procedimento de configuration de mIRC. Io spera que Martijn
te respondera plus accuratemente.

--
Saluti,
    Mardy