From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 19 Dec 2000 22:03:44 +0100
Jay Dobkin scribeva:
>Iste parola es un britannicismo. Nos non usa lo in
>le SU, e io solmente incontra lo in le scriptos
>britannic, e in le programmas de television del BBC.
>
>Ma, que es le parola trevian que tu considera esser
>le fonte ab le qual "scarper" es derivate?
>
>-Julio

Le parola trevisan es scarper!
Io jam in origine scribeva de haber lo facite grande. Illo que me attraheva le
curiositate era solmente le exacte graphia e composition del parola scarper, e
in plus le facto de leger que le origine del termino es incerte. Ora le
termino
non es solmente trevisan, ma venete in general e in Venetia on habeva le
Schola
del Scarper, como dicer le association medieval del fabricantes de scarpas. Le
termino es de origine gothic, ab skrapa, o germanic ab skarpa.
Le scarpas es le medios plus utile pro 'depart in haste', o 'a hasty
departure'.
Isto es 'dilettantism', io comprende e io repete, es le equalitate del termino
qui es surprendente: a London on usa un termino que on usa a Venetia e in le
Veneto integre; pronuncia e significatos son un altere question.

Mario Malaguti