From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 11 Dec 2002 03:13:21 +0100
Scribe Kjell R.:

>Salute Mario!
>Io me gaude de vider te in action de novo! Ha il un organisation national
in
Italia pro personas con stoma?

>In Svedia il existe Svenska Stomiförbundet, Le Federation Stomia de Svedia.
Io
pote adjutar te con le contactos con illes, si illo te interessa...

Il pare que iste associationes sia multo active in tote le mundo. In Italia
certamente illos es active. In le sol Region Veneto actualmente on tende a
formar un association presso omne grande structura hospitalier. Sabbato
passate era le momento de illo a Treviso e participava al nascentia le
representantes del association de Mestre (Mestre es le Venetia in le terra
ferme, a solmente 22 chilometros ab Treviso. Illes ha jam dece annos de
experientia).

Io ha comprendite que le associationes es fortemente incoragiate per le
chirurgos qui, in le associationismo del voluntarios trava le modo de
prestar assistentia in ultra al structuras hospitalier.
Io ha comprendite mesmo que le associationes collabora inter illos e le
industria del presidios pharmaceutic, gratias al qual io jam adhereva
gratuitemente al association national.
Internet ha un grande utilitate in le coordinationes e, totevia, le personas
qui porta un stoma, non sempre ha un preparation pro le uso del computer.
Facto momentanee, io crede, perque al contrario le assistentia medic trovara
sempre plus un presentia in le casas private, gratias al computer e a
Internet.
Omne cosa in su momento plus juste, como sempre.
Securmente io sera active in le campo del coordination per Internet, totevia
al initio on debe attender que le evelution del initiativas ha su normal
curso. Facer troppo pote revelar se negative.
Quando le association a Treviso se sera ben organisate, io recordera tu
offerta pro le contacto con le Federation Stomia de Svedia. Il poterea
revelar se un medio multo practic mesmo pro presentar nostre Interlingua in
un latere practic, nonne?
A Treviso le association es incoragiate ab le "IV Chirurgia", un reparto
multo ben qualificate, como alteres in nostre local structura hostitalier,
que es multo active in organisar incontros international que io sape esser
multo considerate e multo frequentate. Isto es un characteristica general in
Veneto, ubi Padua es le centro universitari pro le medicina plus antique
inter illos europee.
Le proxime annos se manifestara sempre plus surprendente reguardo al
integration inter le populationes. Io lo notava durante mi 36 dies de
permanentia in hospital iste anno. Le patientes de origine balcanic, per
exemplo, es a nivello de un persona omne dece. Le personas de color es
ancora plus numerose.
Pro non parlar del Ecclesia Catholic que favori le organisation de moscheas
pro le personas de religion mussulman, le secunde religion in Italia,
actualmente, pro numero de fideles. Isto non es sempre ben acceptate per le
polutation, nonobstante le comportamento del Ecclesia Catholic. Le personas
es plus conservator del Ecclesia!
Nos vive un momento magic de transition, como in le seculos passate pro nos
era facto quotidian in le cosmopolite Venetia.
Io senti un grande necessitate de visitar mi Venetia, ora que io ha ganiate
mi autonomie de locomotion.

Sape tu qual es le novitate de hodie: un frigido mesmo de minus 20 grados
centigrade pro ventos ab le Siberia. Un aere sin pollution e un celo de un
luminositate meraviliose. Momentos ideal pro ir al ripas del laguna.
E totevia io pote facer un sol cosa al vice! Qual peccato!

Mario